[O1] Sprzęgło się kończy ?..... prośba o diagnozę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ja
    Classic
    • 2010
    • 2

    [O1] Sprzęgło się kończy ?..... prośba o diagnozę

    Może i słusznie, że te tematy nie są poruszane. Jednak ja byłem już w dwóch punktach i i fachowcy nie byli w stanie powiedzieć mi jak to model alarmu, a takiej obudowy pilota nie w całej sieci, stąd mój post.
  • Leoone
    Classic
    • 2008
    • 4

    #2
    [O1] Sprzęgło się kończy ?..... prośba o diagnozę

    Witam Kolegow

    Mam szkodnika jak w temacie .... no i od pewnego czasu słyszę pewne odgłosy jak mi się wydaje z okolic sprzęgła. A jak sami wiecie pewne dzwięki jest bardzo trudno zdiagnozować skąd dochodzą i tak jest właśnie w moim przypadku.
    Otóż ...... mogę określić ten dzwięk jakby "klocki hamulcowe tarły o tarcze hamulcowe" i dzwięk jest słyszalny w momencie naciśniecia i puszczenia pedału przyspieszenia na biegu jałowym (słychać dokładnie w momencie puszczenia pedału gazu)lub w momencie zmiany biegów podczas jazdy. Dzwiek ten trwa ok 2 sekund i występuje przy każdej zmianie biegow lub podczas kazdego przegazowania i w momencie puszczenia pedalu gazu.
    Nadmieniam że nie ma innych problemów ze zmiana biegów biegi wchodza idealnie, co do sprzęgła natomiast również nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości w działaniu.
    Acha ciekawostka .... byłem w dwóch różnych warsztatach i w jednym powiedzieli że sprzęgło do wymiany natomiast w drugim że turbo do wymiany.
    Co Wy na to ... może ktoś miał coś podobnego?
    Pozdrawiam
    Leszek

    Komentarz

    • rober71
      Classic
      • 2009
      • 16

      #3
      obstawiwłbym łozysko dociskowe
      rober

      Komentarz

      • progressowy
        Rider
        • 2008
        • 453

        #4
        Najchetniej to by wymienili to i tamto-stara spiewka naciagaczy.
        Dobra diagnoza to 90% sukcesu. Czekamy na strzał w dziesiatke. :?
        Już odebrane A3 TFSI limuzyna

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #5
          Bardziej stawiam na turbo, zrób logi i sprawdź luzy na wirniku/pobór oleju
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          Pracuję...